Tuesday, April 21, 2009

kAmU kuCiWa @ mArAh???

kite sume pernah rasa kecewa or sad or marah lam idup kite..
paling kurang pon skali seumur idup
tp bg aku,da byk2 kali, tetiap ari aku rasa cm ni..
huhu..
sume org ada cara memasing untk tangani sume rasa tu.. kan?
ada yg akan nangeh(ni aku slalu wat)
ada yang akan hempas2 barang
ada yg akan dengar lagu kuat2
ada yg akan kuar ngan kengkawan
ada yang akan g main sumthng yg akan wat korg lupe sume rasa tu
ada yg akan bw moto or keta lelaju( ni slalu lam cite r)
ada yg akan marah2 trus
ada yg tulis lam diari
ada yg akan luah lam blog
ada yg akan trus cite kt kengkawan
ada yg akan mkn bebanyak
ada yg akan g letak pala bawah air
ada yg akan g shoping
ada yg ngadu kt mak ayah
dan ada gak yg akan tgk cite sedey n nangeh gile2

pendek KATA,
memacam cara n gaya
ikut keseswaian seseorg

bg aku,aku akan kuarkan air mata bebila je..
kengkadang ngah tgk tv,or org ngah reramai cam kenduri ke,kalo ada sumthng happen n sgt2 wat aku terasa aku akan trus nangeh je kt situ..
aku mmng x pndi nk control..
air mata aku sgt snang nk kuar,kengkadang denga lagu sendu pon leh meleleh..
tambah kalo tgk cite sedey, anime pon jadi..
tgk ONE pIECE pon aku nangeh tau,x dela nangeh sebab zoro kalah lawan ngan shichibukai or sumthng tp tyme dieorg ngah flashback kisah lama dieorg..
robin,nami,zoro,chopper,usopp,sanji n LUFFy
panjang kata,aku mmng ska nangeh..
i2 cara aku utk lpaskan perasaan..
so,kalo nmpk aku ngah nageh tuh,maknanye aku ngah lpaskan perasaan..
huhu..
so,telek diri,apa cara kamu????

No comments:


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2