Friday, June 17, 2011

plz~ no more................


"x maula.."
"aahh~"
"mak.. tengok ni.."
bangun dari tido je dh dengar dieorg ni bising2.. amenda la dieorg jerit2 ni..
geram betul.. diamla!! biasala jerit2 kan..bilik dinding batu kot, bukan nye papan..
tetiba.. " apa jerit2 ni? dh malam la.." kakak aku dr bilik depan jenguk muka di pintu.. bilik aku bilik belakang sekali.. mengadap belukar .. sejak aku gaduh dengan kakak aku, aku pindah bilik lain..
muka cam blur n t'pisat-pisat lak tu..
"dieorang bising ang tak marah lak??"issh, pilih kasih tul la kakak aku ni.. wekk~
"sapa yang bising? semua orang tdo la.. ang yang duk hingaq kata orang lak. k. tdoq la.jangan jerit2"dia terus tutup pintu..
aik??? Betulla suara adik-adik aku tadi kan..
Aku kenal la suara adik-beradik aku.. tadi tu mesti suara adik aku jerit mintak tolong mak aku sebab kena buli ngan abang aku.. sure 100%, saya taknak tukar jawapan.. eeh?! Apasal jam tu?
Kul 3, biar betul..


** hehe...
so how??? not bad rite??
dah lama x menulis rasa dh berkarat..
KISAH bENAR ye situasi diatas
is it really my brothers' voice or not? or just my imagination?
but it's really happening u'allz..
afterall, it is my home, home sweet home..
urrmmmmm...

sory kepada yg x suke menda2 camni sebab korg terbaca post nih.. hekhek



(^,^)v -peace no ghost-





1 comment:

tomamot said...

mcm nk ckp padan muke~!hahaha~


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2