Thursday, June 30, 2011

enTry terGEmPar!!!

korang penah JUMPE camni???





xpenah???? naseb korg mmng baik!!
nape??
sebab menda alah ni cam anak ***** menyusahkan org..
pas dia kuar kononnye lptp kite ada virus, dia suh donlod fast antivirus2011, n aku ngan bendulnye g la donlod.. yela, antivirus kan.. bagus la kan..
pas donlod, install la, try 2,3 kali, pon xbleh2 lg..

aku heran + pening juga, x penah2 lembap cenggini, mybe sbb ngah scan kot, jd lmbt..
tetibe tegerak ati nk google apa menda alah nih..

perrrggghhhhh~~~~
skali dia kata, menda ni sume tipu semata-mata, n org bodo cm aku je yg ikut arahan tuh!!
software fast antivirus2011 tu sendirik adalah virus..

aku ngan kelam kabutnye trus cr remover dia..
tp alamak!! x paham arahan dia daaa.. ayat tinggi tingkat 8 la..
aku tgkt 3 je dulu bgnn mate..

then, aku try delete software tuh, x bleh.
remove/uninstall, x leh (sbb blum install)
try task manager, x ley
try remove completely dr IDM, hang trus
try delete dr file dia sendirik, hang!

aku ngan hangin tahap x hengat, even cuak, g la SHUT DOWN
kalo ikut ati mmng aku tarik trus je wayar dia..
tp, sabar, lptp 2nd, x kan nk yg 3rd punye lak kannn??? <--- lptp 1st jahanam di tgn aku dh sblm nih
so, aku pon shut down sambil doa buih2 + laju2 dlm hati

ok, restart, n jeng2, alhamdullillah boleh delete..
tp x tau la kalo ada side effect ke pe, sbb dr td, cm lmbt semacam je..


ni 2nd tyme cubaan virus memasuki lptp aku..
dlu, tyme lptp 1st dh jahanam, pnjm lptp abg aku, virus cubaan pertama.
virus YM tuh..
aku tangani ngan tarik trus wayar dia.. (smbil doa laju2 gak.. maklumla, lptp org, n baru pas menjahanamkan lptp sendirik lak tuh!!) 
x ke kena cop penjahanam lptp,
seb bek la virus tuh x sempat nk mengedarkan 6jahanam dia lagik.

then, virus new folder.exe lak, tuh dpt dr kmptr kt umah..
mmng maki berjabu la..
then, google je, dpt remover dia..
alhamdullillah, x yah format..
aigoooo, penat lg berlawan ngan virus drpd keje dr pg td!!

urrrmmm.. sbab x de keje pon td.. HAHAHAHA
buku log kosong arini, blh isi *tgk cite seru sambil mata juling tgk shaanaz ahmad* x agak2nye?

woopppsss, tuh topik entry akan dtg.. hahaha


*senang hati lptp ok, tkt lak rasa nk donlod software2 bersepah di internet..
takot nk buka internet pon ada..

** hope korg sume beware ngan sume2 nih, tau menjahanamkan rete org je.. ptuihhh

*** entry sambil marah. dh mls nk tuka kaler fonts.. ceeiit! marah lg nih..
kite bakor~






No comments:


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2