Tuesday, May 25, 2010

i'm a failure

aku tau aku sorg yg sgt33x snang t'pengaruh..
t'pgaruh dr segi pe?
dr sume segi, segitiga, segiempat sume la..
bla tgk cite, aku ska NANGEH, bila org mengata sket, ska terasa,
bila org bg pndpt sket, da stuju 100 %
kire nye sumela..
oleh krana disebabkan aku mudah t'pgaruh, n sedar diri,
aku slalu amik jln mudah dgn mengelakkan sume tu...
kan lg mudah mengelak dari merawat, kan2??
disebabkan tu la aku jarang tgk cite korea,
korg tau la kan, cite korea sume cite nye mesti ada sakit ati n sedey2 kan..
even sinopsis cite nye sdap pon, aku x kan mulakan tgk cite sume tu..
sbb aku tau, aku mesti end up, samada nangeh or duk sakit hati n mood x baik dlm masa bbrp hari..
n lately, my fren, lptp nye sblh je ngan lptp aku, sering, chewah!!
slalu n sgt ska tgk cite korea, sumenye jln cite sedey lak tu..
memula fantasy couple, ok, sakit hati 3 thumps up
then save ur last dance with me, dgr tajuk pon da tau akan meleleh punye la..
kemudian, my girl
n currently, oh!my lady, just now, baru sat2 td, aku rasa bengang sampai rasa nk hempuk2 lptp..
hihi.. jgn riso ye, i x wat nye..
mcm2 cara kot aku wat nk elakkan, siap pasang lagu vol max lg,
pasang muka kame,
tp mata aku sentiasa TERR usha sblh.. diulang, ter ok,
x sngaja, hihi.. sume salah sndr, naseb la..
x tgk, teringin nk tgk n nk tau ending.. GHASAKAN la ye..
n now, rasa hati aku cm nk pecah sbb t'lampau sakit ati
soe la ye rumetz, aku mmang mengong skit kalo ngah tgk cite2 cmtu..
sbb tu skang aku asik duk donlod variety show je..
n sume nye mesti ada muka KAME, so aku akan sentiasa happy 24 jam..

lately, aku sgt gile mendonlod sume variety show,
dh lama kot x donlod cite2 drama sume..
sbnenye, sbb kame x de cite baru, dieorg ngah bz ngan world tour dieorg..
so mls nk ikut cite bawu..hihi
dh lost cite2 baru yg besh,
sem dpan lak kite donlod sume, denga cite byk genre lawak2 belaka..



No comments:


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2