Wednesday, April 14, 2010

mY nEewW sWeEthEart!!

jang2~
dis is my new laptop..

cntk x? aku ska wallpaper tuh..
leh grak2,crdt to ERIN sbb ajar cara wat..
so skang semedang duk tgk wallpaper je, muka kame je sume tuh..


bau kedai lagi.. hihi..
bought it at taiping sentral wif my family..
thnx to my mom for the credit card, my abah yg akan byar balik kt mak,
my bro, jun yg beria-ria pujuk my mom, k.lia atas nsht2 yg baik n also for the wayng..
to ajiq n daus, 'agak' best la tgk wayng ngan korg, yg pling besh,
opcos la popcorn n air yg sgt2 bsar even dh hbs wyng pon x habeh lg..
kira hbt la, aku, wannor yg sgt la ska,asik, minum air x dpt hbskn..



dr sudut blkg, acer je.. x mampu la nk bli dell bagai..
ni pon dh b'syukur sgt2 ada org sudi belikan..
ingt nk majuk x nk blaja sbb x de lptp, hihi, main2 jela, denga dek mak n ateh, kna hantuk pala kt lptp kang..
pnah t'niat tp x la btul2, stakat mainan prasaan je..



spek dia yg pling aku ska n besh sgt2
500GB hardisk, heaven tul aku m'donlod pasni..
bru masuk movie2 aku je dh smpi 70GB lbey..
2GB memory, leh main sim3 pasni..

truk btul wannor!
mana janji2 yg x nk bka lptp lbey 5 jam,
x nk donlod2, x nk tdo mlm x ttp lptp bagai? hahh??
masuk bakul sampah yg pnuh ngan plstk milo n *nescafe bagai??
urrmm.. (smbl garu2 pala)
taun dpn la mula, taun ni dh masuk tgh taun dh, mana leh mula tgh2, x best,
kita pospone jd azam taun dpn la ehh..
pala hotak ko b'jambul 32..
oyoyo~
haha.. jgn kerut2 kening bagai, monolog dlmn je tu..




tgk!! kame lg, kantoi!
gamba hensem kame dh t'expose.. nooooo!!
over laX..
binantng pon nk posing sama gak..


gamba mkhluk mana lak ni?
ni la antara binatng peliharaan aku..
setlh kaki pnjg nye di ikat oleh pihak2 b'tggjwb,
bawu aku..
ehh, kame la..
menda alah apa tu?
hihi.. cukupla korg tau, dia mkhluk Tuhan gak,
mkhluk kesaygn hamba..
rupenye dia b'sama aku selama ni..
almk, getikz sudey..
kame = tutrtle = kamenashi kazuya

p/s: skang dh de umet bawu..
applause
~~~
sume2 x leh ngata aku dh.. wekk~


No comments:


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2