Monday, August 3, 2009

pErAsaaN??

"ish, budak2 zaman skang mkin lama mkin truk.. pe nk jadi?"

my fren slalu cakap, u ni mcm makcik2 le..
yelar,cara ckp tu da mcm kita skang bkn bebudak zaman skang je..
cite pasal baby, dressing cam makcik2 kan??
hhuhu..
ntah,aku pon x pasan kekadang aku cmtu, aku cmtu ea?
malu le..
tp cmne nk ubah ea? aku ok je..
tp perangai aku cm bebudak je lg..
stakat nk lompat2 t'kinja-kinja tu kira blh lg le..
huhu..
mybe aku dah biasa kot, tp sumthing yg aku pasan, aku skang ska tanya bukan2..

pasangan yg byk persamaan lbey bahagia or x sama langsung2 yg lbey bahagia?

well.. aku pon x tau apa aku cakap ni..
aku blur, tulisan aku blur, mata aku blur.. otak aku blur..
one thing x blur, lappy aku x blur..
kan jimi kan2???
love ya!!
jimi is my laptop's name..

3 comments:

amira + adnan = gLam mirad said...

ko da meningkat usia...
kene paham...

naffana said...

eyh3.....
cm taw je soklan 2 ko tanyer kat spe???
ngiahahahaha~~~~
ngaku je la wan...
ak da bau2 nasi minyak da nie...

wAnNor said...

nasi minyak sapa??
abg aku ada le..
x lama lg aku jmpt le..
haha


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2