Wednesday, March 4, 2009

wAnNoOr iNsAf....

permata..
antara kaca..
lihatlah panorama dunia..
wanita bagaikan hilang rasa malunya..
maruah yg m'jd maharnye,
t'gadai seperti tiada b'harga..
dimanakah budinya,
dimanakah akhlaknya,
sungguh pilu dan sayu mengenangkannya..
santun tiada lagi,nafsu memimpin hati..
kehormatan diri tidak diperduli..
oh wanita,kembali menginsafi,
kepada asal fitrah kejadian mudiciptakan utk dihormati,
sentiasa diredhai Tuhan pencipta
kembali kepada-Nya,
juga pada rasul-Nya
pasti dihadir taufik dan hidayahnya
wanita..
da beberapa hari x tlis blog..
sbb pe???
jap ek..
  • tenet lembap nk mati, sat2 cannot find server.. palahotak ko..
  • sgt2 lah bz, exam aljbr n alam lam satu hari.. mana x kelam kabut.. kelas bk tggl n aku? tetiap masa pegang nota smpi akak rumet aku pon heran,x penah2 nye aku dok rajin pegang nota,tetiba je.. huhu..
  • byk sgt menda nk tulis,( aik,ni PON masalh ke? pelik giler ko wannoor!!)
  • kedit x de.. huhu.. saje nk suh sesapa tlg topupkan rr.. ( mana x hbs,sat2 tepon mak,k.ijah,k.enah.. anak manja lar katakan..)

2 jelar sbb musababnye aku x b'blog da lama..

pnat nk tgu loading bkn main lama..

eh,jap,actlly,ain kata dia tagged aku, aku pon x ushar g,nanti lar ek..

lain lembaran ( ewah,alar2 zaman dolu2 lak ) aku wat..

pe2 pon,aku wish slmt stdy n slmt m'jwb midsem kpd sesapa yg terasa dia ada midsem..

sesapa yg x terasa,g mkn cabai smpi terasa ek..

salam..

No comments:


kAmEnAsHi kAzUya


hE's cUtE
hE's beaUtifuL
hE lOves bAsebAll
hE's aN iDoL, a SingEr, an AcToR
hE's tHe lEttEr K in KaT-TuN
hE's kYohEi in YaMaTo NadesHikO sHicHi hEngE
hE's kAnZaKi sHizUku in KamI nO sHizUku
hE's kOsaKU in oNe pOund gOsPeL
hE's hIrotO kAnzAki in tAtTa hItoTsu nO kOi
hE's YuYa iShidA in sApuRI
hE's kIriTanI sHuji in nObuta Wo pRoduCE
hE's oDagiRi rYu in gOkusen 2